درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25778صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 25 مهر 1395 - 20:48
فرخوان ثبت نام سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، 19 دی 1395 در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود. این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد.
  


سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
با موضــوع: روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا

 

 

اشاره
سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، 19 دی 1395 در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود. این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می پردازد. در این کنفــرانس، شــاغلان و مشـــاوران روابط عمـومی گردهم می آیند تا با یادگیری اسـتراتژی های مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیـدی را برای پیـشــبرد فعالیــت هـای حرفه ای و سازمانی با رویکرد «روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا» کسب نمایند.

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) چیست؟
این کنفرانس از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI) برای شاغلان روابط عمومی ایران طراحی شده است که به آخرین مباحث حوزه صنعت روابط عمومی می پردازد. کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران(ICPR) همه ساله با همکاری مستقیم دانشگاه های معتبر ارتباطات و روابط عمومی، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی برگزار می شود.

چه کسانی مخاطبان این کنفرانس هستند؟
چه کسانی در این کنفرانس شرکت می کنند:
1. شاغلان روابط عمومی
2. مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی
3. ارتباط گران و روزنامه نگاران
4. مدیران خدمات مشتریان
5. مدیران توسعه کسب و کار

برنامه های کنفرانس چیست؟
برنامه یکروزه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

بشرح زیر می باشد:
ـ ارائه سخنرانی های کلیدی
ـ برنامه های رقابتی
ـ انتشار کتاب و لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس
ـ انتشار ویژه نامه کنفرانس
ـ ارایه گواهی نامه معتبر شرکت در کنفرانس و گواهی مهارت حرفه ای

شرکت در این دوره ها که با مطالعات موردی و نمونه هایی از ایران و جهان همراه است شاغلان روابط عمومی را قادر می سازد که بتوانند:
1. بهترین روش ها را به اشتراک بگذارند.
2. تفکر مدیریتی شرکت کنندگان را به چالش بکشند.
3. به اهداف و مقاصد سازمان/ شرکت دست یابند.

چه موضوعاتی مورد بررسی قرار می گیرد؟
این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند. دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارایه مقالات تحقیقی و علمی در موضوعات و محورهای زیر اعلام می نماید:

1. روابط عمومی دانش محور و چارچوب مدیریت محتوا مبتنی بر دانش
2. روابط عمومی دانش محور و سیستم های مدیریت محتوا به عنوان یک زیرساخت علمی
3. روابط عمومی دانش محور و فن آوری های معنایی در سیستم های مدیریت محتوا
4. روابط عمومی دانش محور و چارچوب مدیریت محتوای یکپارچه
5. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوای سازمانی
6 . روابط عمومی دانش محور، اعتبار محتوا و پوشش رسانه ای
7. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی موبایلی
8. روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا در شبکه های اجتماعی اینترنتی
9. روابط عمومی دانش محور و بازاریابی محتوا

ارکان کنفرانس
ـ دبیرکل کنفرانس: جناب آقای دکتر مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی و رییس انجمن متخصصان روابط عمومی
ـ دبیرعلمی کنفرانس: جناب آقای دکتر حسن بشیر دانشیار دانشگاه امام صادق(ع)

برگزارکننده

موسسه کارگزار روابط عمومی

انجمن های روابط عمومی
ـ انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا)
ـ انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی
ـ انجمن متخصصان روابط عمومی

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277
دورنگار: 88602308
صندوق پیامک: 30007153

وب سایت:
www.irancpr.ir
www.shara.ir

پست الکترونیک:
kargozar80@yahoo.com
info@iranpr.org

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
یعقوب حمدی
| 1395/6/19 - 04:05 |     4     1     |
با سلام و خدا قوت
در بنر همایش خورده دی ماه ۱۳۹۵ در صورتی که در متن خبر خورده سوم آبان ماه
کدام درست است؟
با تشکر یعقوب حمدی


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد